Tulipa sitten käytyä messuilla. Perjantaina menimme heti avaamisaikaan Hannan ja toisen ystäväni kanssa. Hannalla ja minulla oli tietty vauvat mukana. Vähän harmitti jälkikäteen kun huomasin Lauran ja Kristiinankin olleen myös messuilla perjantaina, enkä kumpaakaan bongannut. Enpä minä kyllä mitenkään aktiivisesti tuijotellut muita messuilijoita, vaan lankoja sun muita myytäviä. Aika maltilla olin liikkeellä, sillä ostin vain kahta lajia lankaa: On linen Supersockea pari kerää ja Noroa kolme kerää. Parit sukkapuikot ostin myös Vihreän Vyyhdin tädeiltä 2- ja 2,5-milliset. 2,5-milliset olen jo testannutkin tuolla Supersockella ja tulos näkyy tässä:


Photobucket - Video and Image Hosting


Sukat on aloitetttu kärjestä ja silmukoita on yht. 44. Kantapää on tiimalasi, tavallista en enää viitsi tehdäkään kun tuon olen nyt omaksunut ja se tuntuu jalkaani istuvan hienosti.
Nuo pienet hanskat ovat tietty Pikku-Ilolle ja ne tein samoilla 2,5-millisillä ruusupuisilla sukkapuikoilla. Lankana oli varaston siivouksen yhteydessä löytynyt ikivanha merinovillainen Pirta Baby.

Ihan noin vähillä ostoksilla en kuitenkaan messuilta päässyt, vaan ostin itselleni uuden nahkaisen olkalaukun O'kay Stylen myyjältä. Hmm... unohdinkohan jotain oleellista? Tuntuu omituiselta, etten olisi ostanut mitään muuta... Ai niin, ostinhan minä kaksi ihanaa dinosaurus-mukia, jotka ajattelin laittaa joululahjaksi, joten niistä ei julkaista kuvaa.

Jotain muutakin piti kertoa, mutten taida ehtiä ja muistaa, kun lähden hakemaan koululaisia.

Tämän löysin tietty Hannalta ja pakkohan sitä on minunkin testata onko siellä yhtään lukijaa =)

Mieti 3 kuvaa jotka tahtoisit nähdä. Asioita kodissani tai mitä vain mistä pystyn ottamaan kuvan melko vaivatta. Ja kunhan olen katsonut kaikki ehdotukset, teen entryn johon laitan kaikki kuvat jotka onnistuin ottamaan.

Hannalla oli tähän tosi kiva lisäyskin, jota minäkin ehdotan teille:
Kun olet toivonut jostain kuvaa, niin kuvaile millaiseksi sen kuvittelet.